آشنایی با پیچ و مهره خودرویی

انواع پیچ خودرویی
Rate this post

یکی از مهم‌ترین صنایعی که استفاده از انواع پیچ و مهره در آن بسیار رایج است صنعت ماشین‌سازی می‌باشد. پیچ‌ها و مهره‌ها از جمله ابزارهای حساسی است که در خودروسازی به کار گرفته می‌شود. همانند سایر صنایع از این ابزارها با هدف ایجاد اتصالات در خودروسازی کمک گرفته می‌شود. اما از آنجایی که در شرکت‌های خودروسازی علاوه بر ایجاد اتصالات محکم بحث امنیت افراد و سرنشینان نیز باید مورد توجه قرار بگیرد تولید کننده پیچ و مهره خودرویی باید تمامی نکات امنیتی و استانداردهای لازم را رعایت کند. سات پیچ با داشتن سابقه‌ای درخشان در حوزه تولید و پخش پیچ و مهره خودرو شما را در داشتن یک خرید مطمئن و با کیفیت همراهی خواهد کرد. همراه ما باشید تا در این مقاله شما را با هر آنچه که در این خصوص نیاز است و البته قیمت پیچ و مهره خودرویی آشنا کنیم.

سفارش و خرید پیچ و مهره پلاستیکی 

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع پیچ با کارشناسان بخش فروش سات پیچ تماس بگیرید.

📞دفتر کرج

02634728145

مطالب بیشتر: نمایندگی پیچ و مهره تهران

لیست انواع پیچ و مهره خودرو

از آنجایی که در صنعت خودروسازی نیاز به داشتن اتصالاتی محکم و مطمئن زیاد است استفاده از انواع اتصالات پیچ و مهره‌ای باکیفیت و استاندارد نیز اهمیت بالایی پیدا می‌کند. امروزه با توجه به تنوع در اتصالات خودرویی انواع مختلفی از پیچ و مهره خودرو طراحی و به بازار عرضه می‌گردد. تمامی این انواع دارای سایزبندی‌ها و ویژگی‌های خاص خود بوده و خریداران باید قبل از خرید تمامی شرایط را بررسی کرده و مناسب‌ترین گزینه را با توجه به انتظارات خود خریداری کنند. از جمله پرکاربردترین انواع پیچ و مهره خودرو عبارتند از:

  • پیچ و مهره‌های خودکار

یکی از مهم‌ترین ابزارهای اتصالی در خودروسازی پیچ‌های خودکار هستند. این نوع از پیچ‌ها به منظور محکم و ثابت شدن در قطعه نیازی به مهره ندارند. از دیگر ویژگی‌های این نوع پیچ‌ها می‌توان به حالت مخروطی و نوک تیز آن‌ها اشاره کرد. بنابراین قادر خواهند بود تا سطح مورد نظر را سوراخ کرده و در آن نفوذ پیدا کنند. پیچ‌های خودکار دارای سرپیچ‌های متنوعی بوده و آن‌ها را می‌توان به شکل دوسو، چهارسو، آلن خور، آچارخور، پنج پر و … در بازار پیدا و خریداری کرد. برای خرید پیچ خودکار در انواع مختلف با کارشناسان بخش فروش سات پیچ تماس بگیرید.

  • پیچ و مهره‌های خاص

خودروسازی یکی از صنایع تخصصی به حساب می‌آید. به همین دلیل در برخی از بخش‌های کار نیاز به برخی قطعات مخصوص وجود خواهد داشت. از جمله این قطعات می‌توان به پیچ و مهره اصفهان خاص اشاره کرد. این نوع از پیچ‌ها و مهره‌ها با توجه به نیاز کاربران در طراحی و جنس خاصی ساخته می‌شوند. به منظور تهیه این نوع از ابزارها باید از مهندسین متخصص و کاربلد کمک گرفت تا شما را در مسیر طراحی و تولید همراهی کنند.

  • پیچ و مهره‌های شش گوش

پیچ‌ و مهره‌ شش گوش از جمله پرکاربردترین نوع پیچ‌ و مهره هستند که نه تنها در صنعت خودرو بلکه در حوزه‌های مختلف کاربرد دارند. این دسته از پیچ‌ها خود در انواع مختلفی تولید می‌شوند. به این معنا که از نظر آچارخور بودن، جنس پیچ، قطر دنده پیچ، گرید یا کلاس پیچ متفاوت خواهند بود. پیچ شش گوش در بازار با نام  پیچ‌های سر شش گوش یا آچار خور نیز شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید  خرید سیم بکسل بالابر ساختمانی - قیمت 1402

تولید پیچ و مهره خودرو

تولید پیچ و مهره خودرو در شرکت‌های معتبر و شناخته شده طبق استانداردهای معتبر بین‌المللی انجام می‌شوند. بنابراین خریداران می‌توانند اتصالات محکم و قابل اعتمادی را به دست آورند. از جمله استانداردهای پیچ و مهره‌های صنعت خودروسازی می‌توان به استاندارد DIN، استاندارد ISO، استاندارد ASTM و استاندارد EN اشاره کرد. خریداران می‌توانند قبل از خرید جداول مربوطه و کاتالوگ پیچ و مهره خودرو را از شرکت مورد نظر خود تهیه کرده و بعد از انجام بررسی‌های لازم مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنند.

محصولات بیشتر: پیچ کناف

پیچ و مهره خودرویی

مطالب بیشتر: پیچ چپ گرد

قیمت پیچ و مهره خودرویی

فروش انواع پیچ و مهره خودرو به صورت عمده و خرده در بازار انجام می‌شود. تنها کاری که خریداران باید انجام دهند مراجعه به شرکت‌های فعال در این زمینه است. البته توجه داشته باشید که امروزه با توجه به افزایش تقاضا تعداد شرکت‌های نامعتبر که پیچ‌هایی با کیفیت پایین ارائه می‌دهند افزایش یافته است. از طرفی دیگر خودروسازی یکی از صنایع حساس می‌باشد که کوچکترین بی‌دقتی و بی‌احتیاطی می‌تواند مشکلات امنیتی و جانی را در پی داشته باشد. پس افراد فعال در این زمینه نباید کیفیت کار را فدای قیمت پایین محصولات کنند.

شرکت صنعتی سات پیچ با سابقه درخشانی که در زمینه تولید و فروش انواع پیچ‌ها و مهره‌ها و سایر ابزارآلات صنعتی دارد به کمک بهترین مهندسین کشور شما را در داشتن خریدی مطمئن و باکیفیت همراهی خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت پیچ و مهره خودرویی و ثبت سفارش‌های خود همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت کنید.

بیشتر بخوانید  فروش انواع پیچ سرعت گیر و دست انداز [لیست قیمت به روز]

محصولات بیشتر:  مهره خاردار

مطالب بیشتر: باز کردن پیچ هرز شده

2 دیدگاه برای “آشنایی با پیچ و مهره خودرویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button