خرید سیم بکسل آسانسوری – استعلام قیمت

سیم بکسل آسانسوری
Rate this post

سیم بکسل یک نوع طناب فولادی می‌باشد که با تاباندن تعدادی رشته سیم فلزی دور یک هسته مفتولی شکل می‌گیرد. این قطعه در زمینه اتصالات صنعتی نقش موثری را به عهده دارد. سیم بکسل‌ها دارای یک سری اطلاعات فنی هستند که بر اساس صنایع مورد استفاده مثل معدن، ماشین‌آلات، آسانسور و … در اندازه‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. البته این محصولات برای ورود به بازار باید آزمایش‌های گوناگون چون آزمایش کششی، پیچشی و خمشی را پشت سر بگذارند تا تاییدیه کنترل کیفیت شرکت را دریافت کنند. اگر قصد خرید سیم بکسل آسانسوری را دارید با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی سیم بکسل آسانسور، فروش سیم بکسل آسانسور، نصب، روغنکاری و انواع سیم بکسل بپردازیم.

مقالات مشابه: تست ظرفیت گردش

فروش سیم بکسل آسانسور

با توجه به اهمیت سیم بکسل در آسانسور، خرید آن برای افرادی که در ساختمان‌های دارای آسانسور زندگی می‌کنند یا به کار اشتغال دارند، مهم و ضروری می‌باشد. این قطعه به عنوان بخشی از آسانسور با برخی از قطعات اصلی آسانسور چون موتور آسانسور و تابلو فرمان آسانسور در ارتباط مستقیم قرار دارد. جنس و اندازه از عواملی هستند که در تعیین قیمت سیم بکسل و انتخاب مشتریان موثرند. معمولا برای آسانسورها از سیم بکسل‌ مغز فولاد و سیم بکسل مغز کنف استفاده می‌شود. از آن‌جایی که سیم بکسل‌های مغز فولادی استحکام بیشتری دارند برای استفاده در آسانسور بیشتر توصیه می‌شوند. شما می‌توانید سیم بکسل آسانسور را با بهترین کیفیت از مراکز معتبر فروش سیم بکسل آسانسور تهیه کنید.

بیشتر بخوانید  تست ظرفیت گردش پیچ و مهره چیست

خرید سیم بکسل آسانسوری

نصب سیم بکسل آسانسور

همان‌طور که اشاره کردیم، سیم بکسل یکی از قطعات مهم و کاربردی آسانسور می‌باشد که نصب آن در مرحله مکانیکال آسانسور انجام می‌شود. باتوجه به اینکه نصب سیم بکسل اهمیت زیادی دارد، این امر باید توسط نصابان باتجربه و ماهر انجام شود. در هنگام نصب می‌بایست سیم بکسل از یک طرف به کابین و از طرف دیگر به وزنه تعادل متصل شود. مهمترین بخش سیم بکسل آسانسوری، هسته آن است که نشان‌دهنده خاصیت خمشی سیم بکسل و توان تحمل آن می‌باشد. سیم بکسل‌های نمره 10 و نمره 6 در آسانسور بیشترین کاربرد را دارند که از میان این دو، از سیم بکسل نمره 10 بیشتر استفاده می‌شود.

روغن سیم بکسل آسانسور

سیم بکسل‌ها در هنگام فروش به خودی خود مقداری آغشته به روغن هستند که این امر در مورد سیم بکسل‌هایی با مغزی کنفی بیشتر مشهود است. با این حال، به مرور زمان و پس از مدتی استفاده، روغن روی سیم بکسل‌ها خشک و محو شده و سیم بکسل نیاز به روغن‌کاری پیدا می‌کند. روغن‌کاری سیم بکسل سبب مقاومت آن در برابر حرارت، مقاومت در برابر زنگ‌زدگی، مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر دیگر عوامل محیطی مضر می‌شود.

در صورت نیاز به روغن‌کاری می‌توانید روغن مورد نظر را روی سیم بکسل اسپری کنید یا با استفاده از یک قلم مو، روغن را در امتداد سیم بکسل پخش کنید. در هنگام روغنکاری به این نکته توجه داشته باشید که روغن به هسته سیم بکسل آسانسوری نفوذ کرده باشد تا از آن حفاظت به عمل آید.  روغن‌های سیم بکسل بر اساس ترکیبات و جنس مواد بکار رفته انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به روغن پترولاتوم، آسفالتی، گریس، روغن‌های نفتی و گیاهی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  راهنمای خرید انواع پیچ گوشتی متناسب با نوع کاربرد

انواع سیم بکسل آسانسوری

انواع سیم بکسل آسانسور

سیم بکسل آسانسوری بر اساس معیارهای گوناگون به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. برخی از این معیارها عبارتند از:

بافت سیم بکسل

یکی از این معیارهایی که سیم بکسل آسانسور را به انواع مختلف تقسیم می‌کند، بافت سیم بکسل می‌باشد. از این لحاظ سیم بکسل‌ها به 4 نوع سیم بکسل بافت فیلر،  بافت سیل،  بافت استاندارد و سیم بکسل بافت وارینگتون تقسیم می‌شوند.

نحوه تاب سیم بکسل

سیم بکسل آسانسور از نظر نحوه تاب و چرخش کلاف و رشته به سه نوع سیم بکسل یک طرفه، دو طرفه یا صلیبی و سیم بکسل ترکیبی تقسیم می‌شوند. در سیم بکسل‌های یک طرفه جهت تاب کلاف و رشته‌های طناب به به یک سو و در سیم بکسل‌های دو طرفه جهت تاب رشته‌ها و کلاف به دو سو می‌باشد. در سیم بکسل ترکیبی نیز جهت پیچش کلاف و رشته‌ها برعکس هم بوده اما کلاف‌ها به صورت یک در میان به سمت چپ و راست به دور رشته تاب خورده‌اند.

مقالات مشابه: پیچ لگ

نوع کاربرد سیم بکسل

یکی دیگر از معیارهایی که سیم بکسل‌ها را به انواع مختلفی تقسیم می‌کند کاربرد آن‌ها می‌باشد. از این نظر سیم بکسل‌ها شامل انواع مختلفی چون سیم بکسل آسانسوری، سیم بکسل جرثقیل و حفاری، سیم بکسل کشتی‌رانی، سد سازی، صنایع الکتریکی، بنادر، حمل و نقل، پتروشیمی و نفت و…. می‌شوند.

قیمت سیم بکسل آسانسور 

فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت سیم بکسل آسانسور موثر هستند و به همین دلیل نمی‌توان قیمت واحدی را برای آن‌ها تعیین کرد. عوامل موثر بر قیمت سیم بکسل آسانسور شامل اندازه سیم بکسل، جنس، کیفیت و … می‌باشد. در هنگام خرید و آگاهی از قیمت‌ها باید مراقب باشید که به دلیل قیمت ارزان‌تر، نوع تقلبی سیم بکسل را دریافت نکنید. بنابراین، در صورتی که قصد خرید سیم بکسل آسانسوری را دارید بهتر است از طریق مراجعه به شرکت‌های معتبر این کار را انجام دهید. سات پیچ با ارائه انواع سیم بکسل‌ها در کیفیت مطلوب و قیمت مناسب پاسخگوی نیاز مشتریان در حوزه‌های گوناگون می‌باشد.

بیشتر بخوانید  فرآیند تراشکاری پیچ و مهره - ایجاد رزوه در اتصالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button