نمایندگی پیچ و مهره

نمایندگی فروش پیچ
Rate this post

پیچ‌ها و مهره‌های به عنوان یکی از کاربردی‌ترین ابزارها در ایجاد اتصالات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. تسهیل کار و همچنین افزایش سرعت عمل به کمک این ابزارها سبب شده تا انواع مختلفی از آن‌ها توسط شرکت‌های نمایندگی پیچ و مهره به فروش برسند. اما آنچه که در ارتباط با این موضوع اهمیت دارد انتخاب نمایندگی معتبر و قابل اعتماد برای خرید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب است. سات پیچ به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های فعال در حوزه فروش انواع پیچ‌ها و مهره‌ها خریداران را در داشتن یک خرید مطمئن همراهی خواهد کرد. برای شرکت سات پیچ، مرکز فروش پیچ و مهره در تهران بوده و ساکنان کرج نیز می‌توانند به نمایندگی پیچ و مهره در کرج مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه شما را به همراهی ما تا انتهای مطالب دعوت می‌کنیم.

سفارش و خرید پیچ و مهره پلاستیکی 

دفتر تهران

02165422580

دفتر کرج

02634728145

نمایندگی پیچ در تهران

معرفی انواع پیچ و مهره

این روزها شرکت‌های تولید کننده پیچ و مهره آن‌ها را در انواع مختلفی طراحی کرده و به بازار عرضه می‌کنند. در نتیجه کاربران می‌توانند بهترین گزینه را متناسب با نیاز خود خریداری کرده و اتصالاتی محکم و ایده‌آل داشته باشند. از جمله رایج‌ترین انواع پیچ و مهره موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیچ شش گوش

این نوع از پیچ‌ها دارای مقاومت و طول عمر بالایی بوده و کاربرد زیادی در حوزه‌های مختلف صنعتی و خانگی دارند. شما می‌توانید این پیچ‌ را با نام پیچ آچارخور نیز در بازار پیدا کنید. همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد این پیچ‌ها دارای ظاهری شش گوش بوده و با سایزبندی و طراحی‌های مختلفی از جمله تمام رزوه، نیمه رزوه، مهره شش گوش چاکدار، مهره شش گوش جوشی، مهره شش گوش بلند، مهره شش گوش واشردار، مهره شش گوش قفلی و … به بازار عرضه می‌شوند. برای محکم کردن اتصالات پیچ شش گوش باید از مهره شش گوش متناسب با آن استفاده کرد.

مطالب بیشتر: تجهیزات باربرداری

  • پیچ آلن

از دیگر انواع پیچ‌های پرکاربرد پیچ آلن نام دارد. این پیچ‌ها نیز با سطحی صاف در ابعاد و انواع مختلفی تولید می‌شوند. از جمله انواع این پیچ‌ها می‌توان به پیچ آلن مغزی، پیچ آلن سر استوانه‌ای، پیچ آلن سرتخت (سرخزینه)، پیچ آلن شش گوش سر کوتاه، پیچ آلن با سر شولدری اشاره کرد. برای باز و بسته کردن آن باید از آچار آلن مخصوص استفاده کرد.

  • مهره خشکه

مهره خشکه نامی است که در بازار پیچ و مهره بارها به گوش کاربران خورده است. منظور از خشکه در حقیقت اشاره به جنس این مهره‌ها است. به این معنا که پیچ یا مهره خشکه همان پیچ فولادی است. این نوع از پیچ‌ها و مهره‌ها از جمله مقاوم‌ترین انواع موجود در بازار بوده و به همین دلیل محبوبیت بالایی بین کاربران دارند.

بیشتر بخوانید  روش های صحیح سفت کردن پیچ و مهره

مهره خشکه در سات پیچ

مطالب بیشتر: باز کردن پیچ و مهره هرز شده

  • مهره آهنی

یکی دیگر از انواع مهره‌های پرکاربرد در صنایع مهره آهنی است. به این معنا که این نوع از مهره‌ها از جنس آهن تولید شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از جمله مزایای این مورد می‌توان به قیمت پایین و استحکام بالای آن اشاره کرد.

خرید پیچ از نمایندگی پیچ و مهره

در صورتی که تصمیم خود را برای خرید هر یک از انواع ‌پیچ‌ها و مهره‌ها گرفته‌اید می‌توانید به مرکز فروش پیچ و مهره سات پیچ مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. این شرکت با داشتن کارشناسان فروش باتجربه شما را در انجام خرید متناسب با نیازی که دارید، کمک خواهند کرد. این شرکت به صورت پخش عمده پیچ و مهره و همچنین فروش جزئی فعالیت داشته و تمامی محصولات را با قیمت و کیفیتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اجناس موجود و قیمت روز آن‌ها می‌توانید همین حالا با یکی تز کارشناسان ما تماس گرفته و یا به صورت حضوری به نمایندگی‌های ما در تهران و کرج مراجعه کنید. برای مشاهده سایر محصولات پیچ به فروشگاه سات پیچ مراجعه کنید.

محصولات بیشتر: پیچ ام دی اف

2 دیدگاه برای “نمایندگی پیچ و مهره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button