خرید پیچ و مهره توالت فرنگی (جزئیات و مشخصات)

پیچ و مهره توالت فرنگی
2/5 - (1 امتیاز)

وقتی که در کلیه مقالات ذکر می‌کنیم که پیچ و مهره کاربردی‌ترین ابزار صنعتی است، اغراق نکرده‌ایم. شما می‌توانید رد حضور این ابزار را در نقطه به نقطه دنیای اطراف خود ببینید. پیچ و مهره‌ حتی در نصب توالت فرنگی هم ابزاری لازم و ضروری هستند. پیچ و مهره توالت فرنگی به پیچ و مهره‌هایی اطلاق می‌شود که در هم مونتاژ توالت فرنگی و هم در نصب آن داخل سرویس‌های بهداشتی، استفاده می‌شود.

پیچ و مهره توالت فرنگی نوع خاص یا مشخصی از پیچ و مهره نیست و کلیه پیچ یا مهره‌هایی که برای نصب توالت فرنگی مورد استفاده قرار می‌گیرند را شامل می‌شود.

از آنجا که پیچ و مهره برای اتصال بخش درب توالت فرنگی به بدنه آن و همچنین نصب توالت در سرویس بهداشتی استفاده می‌شود، انواع مختلفی از پیچ و مهره و واشرهای در این کاربرد، استفاده می‌شوند.

وقتی صحبت از انواع پیچ و مهره توالت فرنگی می‌شود، منظور هندسه، جنس و سایزهای مختلف اتصال دهنده‌ها یعنی  پیچ، مهره و واشر است.

ده موجودی محصولات، قیمت و … به پیج اینستاگرام سات پیچ به نشانی https://www.instagram.com/sat.pich/ مراجعه فرمایید.

انواع پیچ و مهره توالت فرنگی

از آنجا که محیط توالت فرنگی معمولا مرطوب است، سعی کنید از پیچ و مهره‌هایی که مقاومت به خوردگی بالاتری دارند، استفاده کنید. مقاومت به خوردگی جز خواصی از مواد است که به ترکیب شیمیایی آن وابسته است. پیچ و مهره استینلس استیل (فولاد ضد زنگ) و گالوانیزه (آهن و فولاد با پوشش روی) دارای مقاومت در برابر خوردگی بالاتری نسبت به دیگر انواع پیچ و مهره هستند.

بیشتر بخوانید  پیچ و مهره کرمانشاه - انواع و قیمت 1402⭐️

البته در نصب توالت فرنگی می‌توان از پیچ و مهره‌های خشکه یا فولادی هم استفاده کرد.

دقت کنید که در هنگام خرید پیچ و مهره برای توالت فرنگی، سایزبندی را مدنظر قرار دهید و پیچ، مهره یا واشر را در سایز مناسب با کاربرد، انتخاب کنید.

از انواع پیچ و مهره‌هایی که برای توالت فرنگی استفاده می‌شوند می‌توان به تی بولت یا پیچ‌های داربستی هستند. برای نصب توالت فرنگی در کف سرویس بهداشتی، معمولا از انکر بولت‌ها استفاده می‌کنند. البته انواع دیگر پیچ همچون پیچ‌استوانه سرگرد، پیچ استوانه سرتخت، پیچ سرمته‌ای و… هم در این کاربرد استفاده می‌شود.

در کنار انواع پیچ‌های استفاده شده در توالت فرنگی، از  دو نوع مهره شش گوش واشر دار و مهره CAP دار استفاده می‌شود. از مهره cap دار در بخش‌هایی که می‌خواهیم سطح اتصال پوشیده باشد، استفاده می‌شود. بطور معمول از این نوع مهره  با هدف نمای بهتر اتصال و یا اصال از ضربه، گرد و خاک و… استفاده می‌شود.

واشرهای تخت هم پرکاربردترین نوع واشر برای توالت فرنگی هستند. در واقع واشرها با هدف درزگیری یا جلوگیری از نشت آب از محل اتصال پیچ و مهره، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید پیچ و مهره توالت فرنگی

مجموعه‌های زیادی در زمینه تولید و عرضه پیچ و مهره توالت فرنگی، در سراسر کشور فعالیت می‌کنند. اما برای خرید این محصول و دیگر انواع اتصال دهنده‌ها، به دنبال نام‌های معتبر و آشنا باشید. با خرید از مراکز معتبر عرضه و فروش پیچ و مهره توالت فرنگی، خیال شما راحت خواهد بود که محصولی با کیفیت را  در قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد. سات پیچ نامی آشنا در زمینه عرضه انواع پیچ و مهره و ابزارآلات اتصال به ویژه اتصال دهنده‌های توالت فرنگی است.

بیشتر بخوانید  خرید پیچ و مهره اهواز در گریدهای مختلف 1402

مجموعه سات پیچ با راه اندازی فروشگاه اینترنتی یچ و مهره، امکان خرید انواع این ابزارآلات را به صورت آنلاین و از سراسر کشور، فراهم کرده است.

خرید پیچ برای توالت فرنگی

برای دریافت مشاوره خرید پیچ و مهره از سات پیچ و همچنین استعلام قیمت پیچ و مهره توالت فرنگی با بخش پشتیبانی سایت سات پیچ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button