پیچ و مهره مازندران

پیچ در مازندران
Rate this post

اگر در جست و جوی پیچ و مهره در مازندران هستید، در جای درستی قرار دارید. سات پیچ به عنوان تولید کننده انواع پیچ و مهره در شهر مازندران آماده ارائه خدمات به مشتریان گرانقدر است.

پیچ و مهره ها همانطور که از نام آن پیداست نوعی بست صنعتی است که برای نگه داشتن یا بستن قطعات مختلف استفاده می شود. بسته به استفاده از این نوع اتصال دهنده ها انواع مختلفی دارند. ممکن است در رزوه کاری استاندارد بریتانیا، رزوه استاندارد متریک یا رزوه پیچ چوبی باشد.

مواد مورد استفاده برای ساخت پیچ ممکن است فولاد (پیچ و مهره استیل)، برنج، فولاد ضد زنگ یا هر فلز دیگری بسته به نوع استفاده باشد. این پیچ ها با توجه به نوع رزوه و شکل سر آن تعیین می شوند.

بنابراین آنها ممکن است سر شش ضلعی مانند پیچ های شش گوش، سر گرد، نوع سرمته دار یا سر چاک دار باشند. نوع سر دوباره به ماهیت استفاده از آن بستگی دارد. تقاضای زیادی برای پیچ های ماشینی در خارج از کشور به خصوص برای انواع برنجی وجود دارد. پیچ های برنجی بیشتر برای سخت افزار برنجی مورد استفاده در مبلمان، درها، پنجره ها و غیره مورد نیاز است.

خرید پیچ مازندران

ارزیابی عملکرد پیچ و مهره مازندران

این صنعت همواره در حال رشد است و تقاضا برای اتصال دهنده ها مانند پیچ و مهره به طور مستقیم با رشد بخش صنعتی مرتبط است. علاوه بر وجود نیروی کار ارزان، تقاضای صادرات خوبی نیز برای این محصول ایجاد کرده است. پیچ به خاورمیانه، آلمان، آمریکا و سایر کشورهای اروپایی صادر می شود.

بیشتر بخوانید  راهنمای خرید پرچ چکشی

پیچ‌های ماشینی هم در بخش سازمان‌یافته و هم غیرسازمان‌یافته تولید می‌شوند.

از دیگر محصولات پرکاربرد شرکت سات پیچ می توان به انواع میخ پرچ، رولپلاک و رول بولت اشاره نمود.

نحوه تولید پیچ در مازندران

پیچ های دستگاه از سیم / میله فولاد کربنی ساخته می شوند. این مواد به دستگاه فرج سرد وارد می شود تا سر در یک انتها تشکیل شود در حالی که ساقه در سمت دیگر کشیده شده و بریده می شود. باله های سر بریده می شوند و نخ آن رول می شود. سپس پیچ ها برای شکاف دادن به سر فرستاده می شوند تا شکل سر پنیری به آن بدهد. سپس پیچ‌های شکل‌گرفته شده در بشکه فرو می‌روند تا سوراخ‌ها را قبل از گالوانیزه کردن یا روکش‌کردن طبق روکش مورد نیاز از بین ببرند. استانداردهای مختلفی برای اندازه گیری کیفیت وجود دارد. مانند شماره های استاندارد. 4206، 1368، 2389، 1365 و غیره.

  • بدانید که چگونه با تامین کنندگان ماشین آلات و همچنین دولت در دسترس است. آزمایشگاه های تحقیقاتی
  • ظرفیت تولید در نظر گرفته شده 5000 کیلوگرم در ماه است.
  • این واحد به توان 10 کیلووات نیاز دارد.

خدمات بیشتر: خرید پیچ و مهره کردستان

نحوه تولید پیچ در مازندران

این صنعت اساساً مهندسی مکانیک است و به ماشین‌های کار مکانیکی مانند دستگاه سردرینگ، دستگاه برش سر، دستگاه نورد نخ، دستگاه شکاف سر پیچ، ابزار، قالب‌ها، لوازم جانبی، ملحقات و غیره، بشکه پولیش، آسیاب میزی و غیره نیاز دارد.

رایج ترین کاربرد پیچ ​​ها برای نگه داشتن اشیاء – مانند چوب – و قرار دادن اجسام است. اغلب پیچ ها یک سر در یک سر پیچ دارند که امکان چرخاندن آن را فراهم می کند. سر معمولاً بزرگتر از بدنه پیچ است. قسمت استوانه ای پیچ از قسمت زیرین سر تا نوک آن، ساقه نامیده می شود.

بیشتر بخوانید  سختی سنجی پیچ و مهره به روش ویکرز

خدمات بیشتر: خرید پیچ و مهره همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button