خرید پیچ و مهره کردستان (انواع، گرید و سایز مختلف + قیمت 1402)

پیچ کردستان
Rate this post

پیچ و مهره و بطورکلی اتصالات از کاربردی‌ترین و پرمصرف‌ترین ابزارآلات هستند که محدوده کاربرد بسیار وسیعی دارند. شما به هر وسیله و دستگاهی در اطراف خود نگاه کنید، ردی از اتصال دهنده‌ها یا پیچ و مهره را در آن می‌بینید. گستره کاربرد پیچ و مهره از کاربردهای خانگی مانند نصب پرده تا پیشرفته‌ترین کاربردهای صنعتی مانند ساخت  فضاپیماهای پیشرفته را شامل می‌شود.

دنیای پیچ و مهره بسیار گسترده است و انواع این ابزار در مدل‌ها،  سایز و جنس‌های مختلفی تولید و به بازار مصرف عرضه شده‌اند. گستردگی کاربرد اتصال دهنده‌ها سبب شده است که نیاز و تقاضای عرضه آن‌ها در سراسر کشور بالا باشد. سات پیچ برای رفاه حال مصرف کنندگان اقدام به عرضه اختصاصی پیچ و مهره در بسیاری از استان‌های کشور از جمله استان کردستان کرده است. بدین صورت مصرف کنندگان برای خرید  پیچ و مهره کردستان ‌می‌توانند بدون دغدغه، تنها با مراجعه به سایت سات پیچ می‌توانند پیچ و مهره موردنظر خود را در تعداد یا مقدار نامحدودی سفارش دهند.

در این مقاله به معرفی پیچ و مهره و انواع پیچ و مهره‌ در کردستان که شما می‌توانید از فروشگاه پیچ و مهره سات پیچ تهیه کنید، پرداخته‌ایم.

خدمات بیشتر:  پیچ و مهره مازندران

پیچ و مهره کردستان

پیچ و مهره کردستان

پیچ و مهره اتصال دهنده‌ای است که در دسته اتصالات موقت قرار می‌گیرد. منظور از اتصالات موقت، اتصالاتی است که پس از نصب به راحتی باز و دوباره بسته می‌شوند. این اتصالات شاید استحکام در برخی کاربردها استحکام کمتری نسبت به اتصالات دائمی جوشکاری شده، فراهم کنند. اما در بسیاری کاربردها با هدف تعمیر یا تعویض قطعه یا سطح، نیاز به باز کردن و بستن اتصال داریم، در اینجا است که نیاز به اتصالات موقت یا همان پیچ و مهره اهمیت پیدا می‌کند. این اتصالات در طیف بسیار وسیعی از کاربردهای صنعتی و خانگی، استفاده می‌شوند. بنابراین استفاده از پیچ و مهره به مکان و کاربردی خاص محدود نمی شود. پیچ و مهره کردستان – سنندج را با تنوع در سایز، جنس و برند از سات پیچ تهیه کنید.

بیشتر بخوانید  نیروی گشتاور پیچ و مهره - نحوه محاسبه و تعیین مقدار نیروی گشتاور

پیچ و مهره کردستان قیمت

انواع پیچ و مهره کردستان

وقتی در مورد پیچ و مهره صحبت می‌کنیم، در واقع به طیف گسترده‌ای از اتصال دهنده‌های پیچ و مهره‌ای اشاره داریم و منظور ما نوع خاصی از این ابزارآلات نیست. کاربرد زیاد پیچ و مهره و توسعه مداوم آن در صنایع مختلف سبب طراحی و تولید این اتصال دهنده‌ها در انواع مختلفی شده است. پیچ و مهره کردستان که از سات پیچ تهیه می‌کنید را از نظر هندسه پیچ و مهره، جنس یا ترکیب شیمیایی به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. هر نوع از پیچ و مهره بر اساس ویژگی‌ها و خصوصیاتی که دارند، در کاربرد یا صنعتی خاص استفاده می‌شوند. در زیر مروری بر روی پر کاربردترین انواع پیچ و مهره کردستان خواهیم داشت.

پیچ شش گوش

پرکاربردترین نوع پیچ و مهره پیچ شش گوش است. این پیچ دارای بدنه استوانه‌ای رزوه شده و سر یا گل پیچ شش گوش است. این نوع پیچ در دو مدل نیم رزوه و تمام رزوه در بازار موجود هستند. پیچ شش گوش خشکه در گریدهای استحکامی 8.8، 10.9 و 12.9 پرمصرف‌ترین انواع پیچ خشکه در صنعت هستند که با توجه به این گریدها در موقعیت‌های مختلفی استفاده می‌شوند. هندسه شش گوش سر پیچ باعث باز و بسته کردن راحت آن با آچار شده است. همچنین امکان اعمال گشتاور بالا در این پیچ سبب استحکام زیاد آن می‌شود.

پیچ آلن

پیچ آلن به گروهی از پیچ‌ها اطلاق می‌شود که بر روی گل پیچ یک سوکت یا حفره قرار دارد. هندسه سوکت آلن برای انواع پیچ آلن با یکدیگر متفاوت است اما رایج‌ترین نوع این پیچ، پیچ آلن با سوکت شش ضلعی است. برای باز و بسته کردن پیچ آلن از نوعی آچار مخصوص به نام آچار آلن استفاده می‌شود. آچار آلن درون سوکت پیچ قرار گرفته و با چرخاندن در جهت مناسب، آن را باز و بسته می‌کند.

بیشتر بخوانید  پیچ گرید 8.8 چیست و چه کاربردی دارد؟

پیچ آلن خزینه

پیچ آلن خزینه که با پیچ آلن سرتخت هم شناخته می‌شود، دارای گل پیچ تخت با شیار یا سوکت شش ضلعی است. این نوع پیچ آلن دارای کاربردهای زیادی در صنایع است.

پیچ آلن مغزی

پیچ آلن مغزی یا پیچ آلن استوانه‌ای نوی پیچ بدون سر یا گل است. این پیچ به صورت استوانه توخالی طراحی شده است که سطح داخلی و خارجی آن رزوه شده است. رزوه‌های سطح خارجی پیچ آلن مغزی درشت‌تر و شارپ‌تر است که سبب درگیری بدنه پیچ با سطح اتصال می‌شود. عمده کاربرد پیچ آلن مغزی برای کاربردهای چوبی است.

پیچ آلن کله قارچی

پیچ آلن کله قارچی دارای گل پیچ قارچی شکل یا کله قندی با سوکتی بر روی آن است. از پیچ آلن در کاربردیهایی که فضا تنگ است و امکان باز و بسته کردن پیچ‌های معمولی با آچار وجود ندارد، استفاده می‌شود.

پیچ خودکار

پیچ خودکار به پیچ‌های گفته می‌شود که برای نصب آن‌ها در محل اتصال، نیازی به پیش حفاری نیست. آن‌ها به طور همزمان به سوراخکاری، در محل اتصال نصب می‌شوند. پیچ خودکار نیازی به استفاده از واشر و مهره ندارد و در کاربردهایی استفاده می‌شود که به یک سمت اتصال دسترسی داریم. پیچ‌های خودکار در دو مدل نوک تیز و سرمته‌ای طراحی شده‌اند. بعلاوه این گروه از پیچ‌ها در گل پیچ با هندسه‌های مختلفی موجود هستند. انتخاب هندسه و مدل پیچ به شرایط کاربرد بستگی دارد. می‌توانید  انواع پیچ خودکار را ازفروشگاه  پیچ و مهره کردستان سات پیچ سفارش دهید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید  فروش انواع پیچ سرعت گیر و دست انداز [لیست قیمت به روز]

پیچ سرمته‌ای

پیچ سرمته‌ ای جز دسته پیچ‌های خودکار به شمار می‌رود ، زیرا برای نصب این پیچ به پیش حفاری نیازی نیست. نصب پیچ سرمته‌ای به این صورت است که محل اتصال یا نصب پیچ ابتدا مشخص می‌شود. سپس پیچ در سر ابزار مخصوصی همچون مته یا دریل قرار می‌گیرد و همزمان با سوراخکاری در محل نصب می‌شود. پیچ شیروانی سرمته‌ای، پی آلن سرمته‌ای و… انواعی از پیچ‌ های سرمته هستند. پیچ سرمته‌ای در جنس‌های مختالفی از جمله پیچ خشکه، آهنی و استیل در بازار موجود هستند.

پیچ چوب

پیچ چوب پیچی با سری تخت و انتهای تیز، یکی از انواع پیچ‌ خودکار است. همانطور که از اسم این نوع پیچ مشخص است، به طور عمده برای ساخت و نصب محصولات و فراورده‌های چوبی به کار می‌رود. این نوع اتصال دهنده دارای رزوه‌های شارپ و تیز است تا استحکام کافی را برای اتصال فراهم کند. زیرا رزوه‌های شارپ باعث درگیری بیشتر پیچ با سطح اتصال می‌شوند. پیچ ام دی اف هم ب مشخصاتی مشابه پیچ چوب، برای ایجاد اتصال در صفحات ام دی اف استفاده می‌شود.

خرید پیچ و مهره کردستان

خرید پیچ و مهره از یک مرکز معتبر، همواره یکی از دغدغه‌های مصرف کنندگان در شهرستان‌های کشور است. زیرا معمولا به مراکز عرضه معتبر دسترسی ندارند. اما برای خرید پیچ و مهره کردستان دیگر دغدغه نخواهید داشت. فروشگاه پیچ و مهره سات پیچ اقدام به  ارائه خدمات مستقیم به استان کردستان کرده است. شما مصرف کنندگان عزیز در استان کردستان می‌توانید انواع پیچ و مهره موردنظر خود را از برندهای معتبر داخلی و خارجی و با قیمتی مناسب از این مجموعه خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سات پیچ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button