پیچ و مهره قزوین

پیچ و مهره قزوین
Rate this post

پیچ و مهره ها انواع اتصال دهنده های مکانیکی هستند که با رزوه های خارجی طراحی شده و با مهره برای اتصال قطعات به یکدیگر با استفاده از گشتاور سفت کننده استفاده می شوند. پیچ و مهره ها با هم کار می کنند. به این معنی که پیچ‌ها نیاز به یک مهره دارند تا به درستی کار کنند و نیاز به سوراخ حفر شده‌ای دارند که بتوان پیچ را درون آن قرار داد.

در مقایسه با انواع دیگر بست ها، استفاده از پیچ و مهره ها این مزیت را دارد که می توان آنها را در صورت نیاز جدا کرد، در حالی که سایر بست ها مانند پرچ ها برای نصب دائمی طراحی شده اند. پیچ و مهره ها اغلب با مهره ها و واشرها استفاده می شوند، جایی که واشر سطحی را افزایش می دهد که نیروی اتصال روی آن اعمال می شود. انواع مختلفی از مهره ها وجود دارد که می توان آنها را با پیچ استفاده کرد که رایج ترین آنها مهره های شش گوش است.

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع پیچ با کارشناسان بخش فروش سات پیچ تماس بگیرید.

دفتر کرج

02634728145

دفتر تهران

02165422580

کاربرد پیچ و مهره در قزوین

در نگاه اول، پیچ و مهره ممکن است یک وسیله بسیار ساده به نظر برسد که همه چیز را کنار هم نگه می دارد. اما کمی عمیق تر فکر کنید و متوجه خواهید شد که پشت پیچ و مهره و پیچ های به ظاهر ناچیز بیش از آنچه در ابتدا به نظر می رسد وجود دارد. بدون آنها، همه ابزارها و ماشین های ما تکه تکه می شوند.

بیشتر بخوانید  پیچ و مهره پلاستیکی

پیچ و مهره یکی از رایج ترین عناصر مورد استفاده در ساخت و ساز و طراحی ماشین آلات می باشد. آنها همه چیز را در کنار هم نگه می دارند – از پیچ در مسواک برقی و لولای در گرفته تا پیچ و مهره های عظیم که ستون های بتنی را در ساختمان ها محکم می کند. با این حال، آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آنها واقعاً از کجا آمده اند؟

خرید پیچ و مهره در قزوین

از پیچ و مهره ها می توان برای اتصال مواد مختلف از جمله چوب، ورق فلزی، فولاد، آهن و پلیمرها به یکدیگر استفاده کرد. در موارد دیگر، مانند مهره های شش گوش، می توان از آنها با یک پیچ جفت استفاده کرد تا مهره را محکم در جای خود قفل کند.

سایر محصولات: خرید سیم بکسل

گزینه های رایج مواد

پیچ و مهره های درجه ASTM/SAE را می توان از تعدادی از مواد انتخاب کرد. رایج ترین فولادهای این مواد هستند:

  • فولاد کم کربن
  • فولاد کربن متوسط
  • فولاد
  • فولاد آلیاژی کربن متوسط

پیچ و مهره ها نیز در انتخاب مواد جایگزین نسبت به فولادهای معمولی موجود هستند. پیچ و مهره ها با یک سری استاندارد تولید می شوند که یکنواختی در مشخصات ابعادی و مواد را تضمین می کند. هنگام تعیین پیچ و مهره های استاندارد، پارامترهای ابعادی باید بر اساس جداول استانداردهای تعیین شده توسط ANSI/ASME تعیین شوند.

برای تولید پیچ ​​و مهره از چه فلزاتی استفاده می شود؟

در طول 20 سال گذشته، پیشرفت هایی در آلیاژهای مبتنی بر نیکل صورت گرفته است که می توانند در محیط های با دمای بالا مانند توربوشارژرها و موتورهایی که فولاد در آنها عملکرد خوبی ندارند، کار کنند. تحقیقات اخیر بر پیچ و مهره های فلزی سبک مانند آلومینیوم، منیزیم و تیتانیوم متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید  آیا استیل زنگ می‌زند؟ همه چیز در مورد فولاد ضدزنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button