پیچ و مهره تبریز (مشخصات و قیمت 1402)

پیچ و مهره تبریز
Rate this post

در حالی که ممکن است همه آنها شبیه به هم به نظر برسند، انواع مختلفی از پیچ ها برای استفاده های مختلف طراحی شده اند. این راهنما به شما کمک می کند تا مشخص کنید کدام پیچ برای تکمیل پروژه شما بهتر است.

پیچ و مهره به سادگی یک استوانه است که توسط برجستگی هایی به نام رزوه احاطه شده است. قسمت بالایی، قسمتی که پس از نصب پیچ قابل مشاهده است، سر یا گل پیچ است. به طور مستقیم زیر سر، ساقه، یک ناحیه صاف از پیچ بدون رزوه قرار دارد. ارتفاع پیچ از نقطه انتهایی محور پیچ تا سر اندازه گیری می شود.

پیچ ها در تعدادی مواد مختلف از جمله فولاد ضد زنگ، برنج و آلومینیوم وجود دارند و می توانند با پوشش هایی مانند روی یا اکسید سیاه پوشانده شوند که دوام و سهولت استفاده را با مواد مختلف افزایش می دهد.

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع پیچ با کارشناسان بخش فروش سات پیچ تماس بگیرید.

دفتر کرج

02634728145

دفتر تهران

02165422580

مشخصات پیچ و مهره در تبریز

یک پیچ از چهار قسمت تشکیل شده است. نوک قسمتی از پیچ است که در هنگام راندن به داخل سطوح نفوذ می کند – و بسته به کاربرد اصلی پیچ و اینکه آیا سوراخی از قبل دریل شده است یا خیر، نوک تیز یا صاف است. پیچ های خودکار دارای یک نقطه شکاف هستند که مانند مته سطح را سوراخ می کنند.

رزوه پیچ دور ساق می پیچد. این قسمت‌های پیچ به داخل مواد وارد شده و آن را محکم می‌کنند. ساقه ها و رزوه ها انواع مختلفی دارند، از جمله پیچ های دو رزوه ای که دو رزوه در امتداد ساقه دارند و می توانند سریعتر رانده و جدا شوند و سطوح را با اطمینان بیشتری نگه دارند.

بیشتر بخوانید  سختی سنجی پیچ و مهره و بررسی انواع آن

سر پیچ در پیچ ها متفاوت است و نوع پیچ را تعیین می کند، به این معنی که برای چرخاندن آن به چه نوع پیچ گوشتی نیاز دارید. هر نوع سرپیچ مزایا و معایب خاص خود را دارد، مانند گشتاور بیشتر یا کمتر – همچنین به عنوان نیروی لازم برای چرخاندن پیچ شناخته می شود.

سر پیچ محل اعمال نیرو است. انواع مختلف سر پیچ برای پذیرش ابزارهای مختلف محرک برای توزیع موثر نیرو طراحی شده اند. سر چاک دار استاندارد به بهترین وجه با یک پیچ گوشتی تخت استفاده می شود، در حالی که فرورفتگی صلیب شکل برای پیچ گوشتی فیلیپس مناسب است. دو نوع پیچ شش ضلعی وجود دارد: پیچ آلن دارای یک فرورفتگی شش ضلعی در سر است که نیاز به آچار آلن دارد و نوع دیگر هیچ فرورفتگی در سر شش ضلعی ندارد و باید با آچار باز و بسته شود.

راهنمای خرید پیچ و مهره از تولید کننده بزرگ تبریز

چه حرفه ای باشید و چه یک مشتاق در انجام کارهای خود، به احتمال زیاد برای آن کار بزرگ بعدی به مجموعه ای از پیچ ها نیاز خواهید داشت. اما با وجود انواع مختلفی از پیچ‌ها که هر کدام برای مواد و سطح متفاوتی طراحی شده‌اند، انتخاب درست برای پروژه شما می‌تواند یک کابوس باشد!

وقتی در نظر می گیرید که به کدام نوع پیچ نیاز دارید، چند نکته اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. ابتدا باید نوع مناسب پیچ را انتخاب کنید. انتخاب نوع پیچ نادرست برای کار می تواند به سطوح، ابزار و خود پیچ ​​آسیب برساند.

بیشتر بخوانید  پیچ هرز شده و روش های باز کردن آن

در مرحله دوم، مطمئن شوید که پیچ اندازه مناسب را انتخاب کنید. پیچی که خیلی کوتاه است سطوح را روی هم نگه نمی‌دارد، در حالی که پیچی که خیلی بلند است می‌تواند به درستی از سطوح عبور کند یا به سیم‌کشی یا لوله‌کشی دیوارها یا کف آسیب برساند. به طور مشابه، یک پیچ ضخیم ممکن است به سطوح شکننده آسیب برساند، در حالی که یک پیچ نازک ممکن است به اندازه کافی برای این کار قوی نباشد.

در نهایت، ویژگی های پیچ را در نظر بگیرید. این شامل نوع نوک پیچ، نوع سر، جنس پیچ، رزوه و حتی رنگ پیچ است.

سایر محصولات: خرید سیم بکسل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button