خرید پیچ و مهره گیلان – انواع پیچ در گیلان قیمت 1402

پیچ و مهره گیلان
Rate this post

پیچ و مهره گیلان یکی از مهمترین ابزارهای مورد استفاده در صنایع مختلف این استان می باشد. آنها از این ابزار  با هدف برقراری ارتباط استفاده می کنند. از آنجایی که ایجاد یک اتصال ضعیف می تواند مشکلات جانبی و هزینه های اضافی زیادی را به همراه داشته باشد، انتخاب پیچ و مهره مناسب با توجه به کار بسیار مهم می شود. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید، توجه به نوع و جنس پیچ و مهره است.

هر رشته صنعتی با توجه به محیط و شرایط کاری به نوع پیچ و مهره مخصوص به خود نیاز دارد. این موضوع باعث شده تا پیچ و مهره های متنوعی توسط شرکت ها تولید و به بازار عرضه شود.

اگر به دنبال خرید پیچ ​​و مهره با کیفیت و مناسب برای کاربرد خاص خود هستید، قبل از هر چیز باید به جنس پیچ و مهره ها توجه کنید. در ضمن توجه داشته باشید که برای خرید خوب و مناسب به شرکت های معتبر فروش پیچ و مهره مراجعه نمایید. شرکت جهان پیچ یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده پیچ و مهره می باشد و خریداران می توانند با کیفیت ترین انواع پیچ و مهره را از طریق این شرکت تهیه نمایند.

اگر قصد خرید پیچ ​​و مهره خاصی را دارید می توانید از طریق یکی از پل های ارتباطی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و پس از دریافت راهنمایی های لازم بهترین گزینه را از نظر نوع و جنس واشر انتخاب و خریداری کنید. فراموش نکنید که یک انتخاب خوب و مناسب باعث افزایش کیفیت اتصالات شما می شود و شما را از هزینه های اضافی نجات می دهد.

بیشتر بخوانید  آشنایی با پیچ و مهره خودرویی

مقالات بیشتر: خرید پیچ و مهره البرز

جنس پیچ و مهره گیلان

بیشترین متریال و مواد اولیه مورد استفاده در پیچ و مهره گیلان موارد زیر می باشد:

خرید پیچ در شهر گیلان

فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل

فولاد ضد زنگ ترکیبی از فولاد کم کربن با کروم به منظور افزایش مقاومت در برابر  ساییدگی و زنگ زدگی است و یکی از مواد رایج مورد استفاده در تولید پیچ ​​و مهره است. فولاد ضد زنگ مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد و از آنجایی که ویژگی های مقاومت در ساختار اصلی مواد است، خراش های سطحی مقاومت آنها را کاهش نمی دهد.

خرید آنلاین پیچ در گیلان

محصولات بیشتر: رول بولت

پیچ و مهره های فولادی

فولاد پرمصرف ترین ماده در تولید  اتصالات است. پیچ و مهره فولادی هم به رنگ مشکی و هم با آبکاری متفاوت از زینک ارائه می شود پیچ ​​های فولادی یا پیچ و مهره ضد زنگ معمولا در کلاس های 8.8-10.9-HV و فولاد آلیاژی در دستگاه استاندارد آمریکایی و در چهار کلاس 5.6، 8.8، 10.9 و 12.9 در سیستم بین المللی ساخته می شوند. درجه های 8.8-10.9 معمولاً با یک لایه روی آبی روشن یا زرد روشن پوشانده می شوند یا برای مقاومت در برابر زنگ گالوانیزه می شوند.

سیلیکون برنز

پیچ های مواد برنز سیلیکونی یا معروف به پیچ های برنز از مس و آلیاژ سیلیکون ساخته می شوند. پیچ های برنزی معمولاً در سازه های دریایی استفاده می شود و فولاد ضد زنگ در ساخت قایق ها  ترجیح داده می شود زیرا مقاومت در برابر خوردگی بالاتری نسبت به فولاد ضد زنگ دارد و به دلیل وجود مس درون آن است. برنز از نظر رنگ شباهت زیادی به مس دارد اما دلیل استفاده کمتر از پیچ های برنزی قیمت بالای این فلز است.

بیشتر بخوانید  معرفی تجهیزات باربرداری

مطالب بیشتر: تنش تسلیم

آلومینیوم

آلومینیوم فلزی نرم، سبک و مقاوم در برابر سایش و خوردگی است. مانند فولاد ضد زنگ، آلومینیوم نیز دارای مقاومت ذاتی در برابر خوردگی است، بنابراین خراش های سطحی مقاومت در برابر خوردگی آن را کاهش نمی دهند. پیچ و مهره ها از آلیاژهای مختلف آلومینیوم تولید می شوند. ترکیباتی مانند آهن، منگنز، مس، روی و سیلیکون با درصدهای مختلف در ساختار این آلیاژها یافت می شود که به آلومینیوم استقامت کششی و حرارتی بهتری می بخشد.

محصولات بیشتر: پیچ اتاقی

نکات مهم در خرید پیچ ​​و مهره  گیلان

برای تولید پیچ ​​و مهره از مواد مختلفی استفاده می شود. از آهن کم کربن گرفته تا فولاد، فولاد ضدزنگ و تیتانیوم، حتی پیچ های پلاستیکی ساخته می شوند و کاربردهای خود را دارند. برخی از این مواد نیز به زیرشاخه ها و گریدهای مختلفی طبقه بندی می شوند که دارای تفاوت های جزئی ساختاری و در نتیجه تفاوت در خصوصیات کششی و فیزیکی هستند. علاوه بر این، برخی از مواد پیچ ​​و مهره معمولاً با آبکاری های مختلف عرضه می شوند تا مقاومت سطحی آنها افزایش یابد.

جنس پیچ و مهره یکی از تعیین کننده ترین معیارها از نظر استحکام، کشش، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر دما و در واقع مهمترین مشخصه پیچ و مهره می باشد.

محصولات بیشتر: پیچ آلن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button